kan alla andra kan jag också ;)

ja har lite tråkigt såå tänkte jag lägger ut en rulig lista ;) har gjort den här för ett årsen fast nu med ya sms såklart ;) fast radera nyss en massa sms för min mobil var full..minnet funka inte men har ju många kvar kanske dom roligaste :O

 1.ta fram din mobil
2.bläddra igenom din
inkorg
3.räkna till 10 och skriv ner de smset som svaret på frågan fortsätt så.
4.gör likadant på resten av frågorna


1.Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
absolut :)<3
2.vad säger du alltid till din bästa kompis?
haha är påväg till skolan själv? :)<3
3.vad skulle du säga om en av dina kompisar slog dig?
fett poetiskt :O
4.Vilket sms blev du mest berörd av?
haha fett ragga på gamla(rika!!) gubbs`s hahah
5.vad skulle du säga om du vann en miljon kroner?
najs sexy :)<3
6.Vad skulle du säga om du träffa gud?
coolt elr ne (:<3
7.Vad skulle du säga om din pojkvän fria till dig?
har du laddat telefonen :)<3
8. vad säger din mamma till dig när du ska sova?
damn! jag kommer :)<3
9.Vad skulle du säga till personen du hatar mest?
ha pengar e chill :P
10.Vad skulle du säga om du blev u.s.as president?
hahah okej läskiga gubbar på bp i pyjamas hahahaha XD
11.vad skriker du när du e på fest?
först att dricka upp vinner :O mmsa XD
12.vad säger du till din döva kompis?
NE BROR NU RINGER JAG
13.Vad skriker du till din lärare?
hihi där har vi freaket,jag,sonia och coff coff kidnappar henne på fredagen innan hon fyller år :P
14. bästa raggningsreplik?
ff nästa helg? :O
15.vad säger dina vänner om din blogg?
gaaay..såg bussen åka :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0