tuffingar och kaffe

eftermiddag/kvällen har varit väldigt mycket annurlunda en vad de brukar se ut en lördags kväll..kom hem tidigt från en fika med sofie..det börja spörenga..kröp upp i soffan med en billys pan pizza! väldigt smarrigt innan det vart en promenad men långa telefon samtal..sms och desperat försöka hitta på något att göra..men min hjärna hänge inte riktigt med så drog hem åt middag (inget nyttigt på hela dagen!) innan man drog ut igen en sväng..bara gick runt tänkte och ja gjorde det jag inte gjort på länge..nu är jag på super humör jag sitter och pratar i telefon och äter chocklad gegga michelles specialite men om jag ska gå ner några kilo så var det den sista chocklad geggan jag åt!♥
                                                  
                                               höhö damn!
               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0