jag har slutat nian

  det känns overkligt,kommer sakna massa typ allt! men längtar efter nåt nytt men åh vad jag kommer sakna det :/ iaf jag slutade med några få G:n,  fler MVG:n och föest VG:n men jag har bra betyg och e stolt :) här är några bilder det e svårt att va snygg i dom här kläderna ;)
                                 
                
                                 hahah så glada XD
                              
                                    dags att kasta hatarna :)
                            
                ja där ser ni hur snygg man blir :)
                                

Kommentarer
Postat av: Nobody

Har du kastat hatarna? Vilka är hatarna?

2010-06-11 @ 12:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0