tränning med bff :)

när jag kom hem från skolan bestämmde jag med för att fråga alice om hon skulle med och tränna och det ville hon ju gärna :D så vi skulle gå på kärring gympa på friskis och det var faktist stört kul :O det var ganska jobbigt men man kändes sig duktig och vi fick skrattattackar sådär väldigt ofta! så det är något vi ska göra ofta :D sen såå pratade vi lite innan vi drog hemåt helt slut! så vi hade en jätte kul kväll helt enkelt! jag rekommenderar verkligen friskis till folk som vill börja tränna man känner sig riktigt grym och alla kör verkligen så mkt dom orkar och om ni går dit med alice kommer ni absolut inte ha tråkigt!  hann inte träffa emmi :/ men har haft en stört rolig kväll annars!
                                                        
                                                  här är min bff :D
                        
                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0