fredagskväll väntan

väntar på en chompiz hihihihi

namn: Michelle pettersson

Smeknamn:  micha,mitzelle,räknas babe haha?

Låt som när du är ledsen sörjer till?

"hate this part right here" eller "crosses"

Beroende av:

höm..KAFFE får ont i huvudet om jag inte får mitt kaffe. cola kan fuunka..

Vad tror folk om dig?

jag har fått höra osmart,dålig i skolan,festprisse,pluggis jag har hört tråkig,jag har hört uppmärksamhetskåt.
men det vanligaste är osmart!

Stämmer det?

finns extremt få personer som jag tycker har "rätt" bild av mig...deras bild stämmer 99% aldrig tycker jag..

Vad får du oftast komplimanger för?

det oftaste jag får höra är nog att jag är glädjespridare? och rba på att festa var nog de senaste komplimangerna jag fick ahha utseendemässigt är et nog leendet..

Hur imponerar man på dig?

genom att vissa vad det e man vill va, vara målmedveten. och göra "tricks" e ganska lättimponerad!

Brukar du skratta för dig själv?

jaa 24/7

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:

bra babe :D<2

Har du haft sex idag:

nein!

Hur svarar du i mobilen:

oftast hej det är michelle eller aloha!

Vem ringde du senast?:

höm..taxen? :P

Vad sa den du senast pratade med i telefonen:

lovisa..att vi antagligen skulle träffas imörra :P

Antal timmar sömn inatt:

kanske mycket för att va mig 7 tror jag!

Sov du ensam:  inatt jaa..

Brukar du komma i tid:

njaa...ibland i jätte god tid ibland jätte sen

Hur känner du dig nu:

asbra!

Vanligaste färg på dina kläder:

rosa..tror jag?

Vad tycker du om fötter:

jag hatar mina egna fötter..men älskar fotmassage xd

Vad saknar du:
folk smo bor alldeles för långt bort!

Hade du en bra kväll igår:

hyffsat..jobbade!

Favorit dryck på morgonen:

kaffe..

När brukar du oftast gå och lägga dig:

på vardagar är det väl typ strax innan 1 :P

Är du blyg?:

nej..det är jag inte, men när jag känner mig obekväm i ett sällskap drar jag mig lite undan

Sysslar du med någon idrott:

just nu är det endast friskis! (tantgym ftw eller hur?) har hållt på med cheerleadning och spelat innebandy

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:

inte på kärlek kanske...men väldigt stor attraktion och intresse!

Har du spytt offentligt:

japp..det e inte mysigt..

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:

kissa stående! hahahhaha och prata rejält killsnack! :P

Är du nöjd med ditt liv:

oftas jätte nöjd sen komemr det svakor såklart

Är du bortskämd:

alltså jag vill inte säga att jag är det..för uppskatar allt jag får och allt sånt men jag är ensamht barn och är nog det

Vad gör du i morgon:

shoppar och dansar loss totalt hopaps jag på!

Vad är det värsta du vet?:

dömande av personer, tillgjorda personer vara annurlunda bara för att vara dte elelr vara normal bara för att vara det och potatismos.

Har du bra vänner och äkta vänskap?:

många av mina vänner e underbara vackrast i världen! sen har jag ju vänner, som jag inte har någon aning om det sviker mgi eller inte.

Vad är det finaste du fått?:

en puss, en mycket speciell sådan...eller ett halsband..eller åh va svårt detta blev! har ingen aning alla gåvor har en speciell plats för mig!!

En speciell dag du minns:
just nu pratar jag med taxen på fb! så dåå kom jag och tänka på 4 (?) elelr 3 (?) december 2010! dp vi hade våran en av våra roligaste party kvällar nånsin! vi drog på en sån jävla kul fest vi var där typ först fick igång hela festen och gick hem sist! dansade som aldrig för träffade massoor av nya trevliga människor! och hade helt enkelt så jävla kul!! vid 4 vart det nutella!

kunde inte bestämma vilken dag jag skulle ta finns massooooooooooooooooor jag vill skriva maassoooor om!

Du samlar på:

foton massor av foton! från minnen..men inget på riktigt :P

Vem ringer du när du är arg/ledsen:

mamma

När grät du senast:

imorsse

Vad skulle du göra om du vann en miljon:

resa iväg jävligt mycket! och bjuda mina vänner på en finfin kväll!

Vill du gifta dig:

helt ärligt jag vet inte..jag vill ha en bröllopsklänning en riktigt fin en!

Vill du ha barn:

jag kan inte se mig själv med barn men i framtiden så hoppas jag på att jag kommer vilja ha det och ha barn

Är du musikalisk?:

jag kan dja lite halvt..men sen går gränsen där..

Vad dricker du helst när du är törstig:

juice

Bor dina föräldrar tillsammans:

japp!

Har du någon gång gråtit dej till sömns:

japp!

Biter du på naglarna:

tyvärr ja..kan inte sluta och det är så himla äckligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0