du är välkommen in

jag har inte vart hemma på över ett dygn..det e skönt jag tycker inte om att va hemma det är inte lika kul.
vart har jag vart? jag har vart i alvik hos ebba, hängde med lisa och karin fick otroligt god mat!  och hemmagjord cheescake *smakorgasm*. ebbas hemmagjorda sås kan vara det bästa som finns. vi asgarva,dansade loss larvade oss galet, fota en massa kände mig som en riktigt model ;) vid 3 drog vi ut och vandra runt i ett döt alvik de enda som levde var det som precis insett att de inte orka dansa loss i klackskor längre. när solenbörja gå upp så kastade vi oss i vattnet för första gången i sverige i år.



soluppgång


har 412 bilder från den här kvällen så ni lär ju få lite bilder ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0