tråkigt men sant

japp,gjorde min videoblogg privat! jag inser nu att man inte kan lägga upp grejer hur som helst och räkna med att ingen ska ta det jätte seriöst, det finns alltid personer som lämnar anonyma kommentarer som går på mina sista nerver,och folk som inte kan släppa det.
helt ärligt vart är världen påväg? kan man inte driva med sig själv? folk är så himla stela och seriösa jag som tar åt mig ganska hårt åt vissa folks kommentarer (inga vänner få dåligt samvete eller nåt sånt) kommer nog aldrig mer kunna videblogga igen! för ja..alla är så seriösa. okej jag är på pisshumör. kanske kommer bli offentligt sen igen men nej inte just nu.

sådär ja
jag kan också bli riktigt j*vla sur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0