2013


 
 
 
 
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
jaa!! bland annat var ute på klubbar ;) men sen finns det en del jag inte vill dela med mig av ;)
2. Höll du några av dina nyårslöften?
JA! jag lärde mig att vissla!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
ne, men bekanta!
4. Dog någon som stod dig nära?
ja tyvärr två stycken som stod mig extremt nära var en tung början på året
5. Vilka länder besökte du?
frankrike,slovenien,italien,holland och spanien
6. Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013?
försöker komma på något...man kan ju alltid göra saker bättre men kommer inte på nåt nu
7. Vilket datum från år 2012  kommer du alltid att minnas? 
30 december,23 maj,6 juni, 28 maj och hela peace and love veckan!
8. Din största framgång 2012?
jobbet skulle jag nog säga!
9. Största misstaget?
fva nära på att förlora en vän för gjorde nåt riktigt elakt vilket jag som tur vart förlåten för
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
vvart massa sjuk
11. Bästa köpet?
peace and love biljetten utan tvekan och min röda party tröja som har blivit överanvänd
12. Vad spenderade du mest pengar på?
krogen...utan tvekan..man fattar inte hur dyrt det är förrns man är 18
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? 
Ja  underbara vänner
14. Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2012?
dont you worry child och massa skrillex
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
början deppigare, men ganska snabbt gladare!
16. Vad önskar du att du gjort mer?
planerat bättre och mer
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
säger samma sak varje år..slösa tid på värdelösa vänner..ska nog bli ett nyårslöfte att inte göra det
18. Hur tillbringar du julen?
landet med lollo!
19. Var du kär i år?
jo nu tillslutet vart jag ju det i pojken jag nu mera kan kalla min pojkvän känns skumt att skriva det haha
20. Favoritprogram på TV
oc (på datorn) började kolla på det i år ahah
21. Bästa boken du läste i år?
elsas hemligheter kanske?
22. Största musikaliska upptäckten?
skrillex tror jag..eller var det förra året?
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
pengar? :P
25. Något du önskad
e dig men inte fick?
finget faktist
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2012?
var ute på krogen för första gången med isabelle, på fredagen styrde päronen fest, på lördag styrde jag fest..som slutade på sommar! ett väldigt spännande avslut på den kvällen
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
slupit dödsfallen
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2012?
p a r t y
29. Vad fick dig att må bra?
alla roliga kvällar
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
avicii,chaning tatum
31. Vem saknade du?
prippe
32. Den bästa nya personen du träffade?
smen va kan inte säga en! slovenien personerna, och massa andra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0