2014

 
Blir lite kortfattat månad får månad eftersom jag bloggat så dåligt men enda Yoko ;)
 
januari

*flyttade för första gången i mitt liv dock till andra sidan Sumpan men älskar vår nya lägenhet!!<3
*slutade plugga statsvetenskap avslutade det hela med att gå ut på Amba🎉 som vanligt iof...
*började plugga sociologi!
var väl typ det?
 
februari
 
*var bitter på att Jeppe vann ph
*klagde på vädret 
*fick rosor och lyxmiddag på alla❤️Dag
*pluggade mest och var bitter över det heheh
 
mars 

*första uteserveringen för året tidigt!
*gjorde ett minne för livet nämligen tatuerade mig!! Tsm med Lollo blir fortfarande jätte glad när jag ser den!
*gick utmed Kattis,mickan och Cilla! På magenta för första gången hehe
*allsvenska premiär wohooo
 
 
april
*hamnade på sjukhus med njurbäckesinflamation💪
*festa lite på rosé med eve!
*daam stängde
*valborg firades i Uppsala med kvalborg före ned linda som var en kaos kväll askul dock! Dagen efter var vi ganska slitna men lyckades komma igång !
 
 
fortsättning följer..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0