Mitt dejtingliv

Jag tänkte skriva om något ganska komiskt nämligen om mitt dejtingliv🌟🌟tänkte berätta vilka stjärnor jag träffas och vad jag lärt mig av detta😎detta kommer vara ett pågående tema🐷

-om vi börjar med en kille som jag kommer kalla för G. Denna kille träffade jag med Erica på oxid. Vi hamna på efterfest med hans tjejkompis och allt var ganska oskyldigt tills han tog fram droger. Han var en sån oskyldig söt kille så vart ärligt talat ganska chockad. Men jag brydde mig inte så mycket. Vi åkte sedan åt varsitt håll och jag trodde aldrig jag skulle träffa denna kille igen.
Men då jag och denna kille hänger på samma uteställen så sprang vi på varandra rätt mycket. Han var konstant väldigt påverkad.men då han var väldigt rolig att hänga med och vi hade ganska mycket roliga efterfester så fortsätter jag träffade denna kille.tills han började ringa mig. Han ringde mellan 5-10 ggr på nätterna oftas vardagnätter ibland och visa sitt nummer men större delen dolt nummer. Jag förstod ganska snabbt att detta var drogerna och då detta är något jag inte vill ha i mitt liv så vart det hejdå till denna kille🤷🏻‍♀️

Lärdomar av detta
*dejta aldrig någon som tar droger eller dricker väldigt mycket alkohol. Redan när jag träffade han första gången skulle jag klippt då detta oftast är ett mönster.

*säg ifrån. Det är inte okej att ringa mellan 5-10 ggr per natt, för att han vill träffa dig

*träffa inte bara någon efter krogen utan dejta mer!


Kommentarer
Postat av: Linda

Jaaaa, älskar att du börjat blogga igen! :D Haha, så kuuul! Och du vet att jag är ditt nr 1 fan ;)

Svar: ❤️❤️❤️❤️❤️
Michelle

2017-09-15 @ 17:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0