Idag

Nu var det länge sen jag skrev så nu har jag myxket och berätta.. I Lördags så var jag Lollo och på kräftskiva vi smet iväg ett tag och gick lite granna tog lite bilder får vissa så fort jag får tag i dom. Vi slog mitt fynd på en loppmarknad en tärning där det står massa olika saker man ska göra typ diska städa och supa, sporta. det var kul sen var vi vakna till 4 och hade det mysigt. Igår (tisdag) så var jag och Alice i vällingby vi gick in på k:5 jag köpte leggins alice hittade ett par snygga skor men hon köpte dom inte.Sen så gick vi på donken och åt glass och gick runt där, Vi slängde smällare såna där som låter men man inte ser något det var kul folk blev chockade och rädda! men nu ska jag snart titta på "project runaway" hoppas christian vinner berätta vem du tycker ska vinna!!

Pöss och kram


/Michelle


Kommentarer
Postat av: linda

JA VA JU OXÅ MEEE!!!

2008-08-25 @ 16:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0