bye bye!!

Hej då skolan Jullov äntligen!! ska åka och shoppa me alice nu vi vet bara inte vart vi ska.. Mina betyg var väl sådär fick inga mvgn men många vgn. Jag e bara så glad att vi har jullov idag åkte ju lollo till asien kommer sakna henne som fan 3 veckor hur ska jag överleva?! jmed mina betyg är jag mest missnöjd med spanska och engelska det kunde jag få bättre än G i det blir nog det nästa termin. 


    Dagens

Outfitt: Linne (gina) gråa strumpbyxor (vet nt vart jag köpt dem :S) tjock tröja(fred  Perry)
skor:Svarta uggs
smink: Foundation,mascara,ögonskugga
Person: Alice =)



vad ska alla göra i helgen själva ska jag ha skit kul med min äälskling Linda t



puss och kram gulbanan

/Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0