FREDAG!!

heej allihopa, Hur mår ni? jag mår mycket bättre =) jag trode först jag skulle få en lugn rktigt tråkig fredag kväll men Lollo ringde och kom till mig vi gick först och försökte hitta en prao plats till henne det gick ganska bra. Sen gick vi till ett cafe och fikade =) vi gick hem till mig och lyssnade på musik och skrattade Lollo och jag har ju nt riktigt samma musiksmak men sen så hittade vi gamla låtar som vi älskade när vi mest jag när jag va liten bubbeles? nån som kommer ihäg? jag äälskade dem när jag var mindre de är riktigt dåliga och jag skämms över det men kul att skratta åt =)
Imorgon har vi match mot töjnan de är ganska bra så vi får se hur det går. 


puss och kram gulbanan


/michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0