Fredag

heej nu sitter jag här och bloggar =) jag och alice var inne i stan va det va kul.Vi gick runt och pratade och köpte julklappar jag köpte till LInda táxen kan inte berätta vad eftersom det finns en ganska stor chans att hon läser.  Men jag kan verkligen lita på Alice och vi hade jätte kul en gubbe blev fett sur på oss för att i fotade?! det var ju inte äns på honom hallå en en gång låt oss ha kul! folk stirrar när man skrattar högt och har roligt med sina vänner hallå? jag fattar inte det..
Har slagit in lite julklappar idag *stolt* det kanske inte vart så fint men det duger =) nu ska jag nog ta det lite lungt villa e så sjukkt tröt.






puss och kram gulbanan


/Michelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0