Lördag =)

heej nu sitter jag och lyssnar på musik det ända jag gjort hela eftermidagen, planerade och åka och träffa nån antingen inne i stan eller hitta på något men ingen som JAG hade lust att umgås med kunde =S så det vart en lugn hemmakväll men träffade lollo lite snabbt innan hon behövde åka vidare =) i fredgs var jag me linda,sonia och Lollo i stan vi hade skit kul. jag har faktist en present till linda,jenny och sonia :O de ska få presenterna  imorgon då vi har 2 VIKTIGA matcher det ska bli kul. hade konfa träff också Leon, Jag, Linda och Linnea skrattade 99% av träffen =)  men det var mysigt. jag ska nog shoppa lite imorgon  =) måste hitta kläder till julafton/nyår =) har även en liten ide på att förendra bloggen mer info om det kmr.





här e vårt vackra lag.. jag e nummer 14 som såg så himla hemsk ut!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0