11 Juli

Nu har jag inte skrivit sen i tisdags!! det var dåligt av mig. I onsdags så kom släckten på besök för att fira pappas födelsedag tårtan var jätte smarig typ en frukttårta Sen så grillade vi korv. Igår var jag fett duktig först var jag ute på en promenad jag har kommit på att jag ska röra på mig mer och så länge man lyssnar på bra musik kan jag gå hur långt som helst! Senare på kvällen så sprang jag i Ursvik 2,5 km och slog min förra riktigt dåliga tid 17 min!! jag kommer inte riktigt ihåg hur mycket jag fick men allt är väl bättre än 17 min jag kan fortfarande inte fatta gick jag hela vägen?? Sen idag har jag inte gjort någonting. Imorgon åker jag till Åland med massor med mammas och pppas kompisar det blir säkert kul.  SEn kommer jag inte kunna blogga på 2 veckor säkert. Så när jag kommer hem så blir det mycket bloggande, Kanske jag funderar på att lägga ner bloggen, men jag får se.





Pöss o kram

/Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0