Hej då

Nu drar jag till landet och kommer vara borta minst två veckor, Lollo kommer också vara där så jag inte är så ensam. Men innan jag åker så får ni ett litet


vilket?

sommar/vinter             sommar!! vintern e kul men...
Landet/stan                    Båda  =)
Grönan/liseberg              Liseberg e roligare men eftersom man bor i stockholm gillar jag grönana
Glass/godis                   ben&jerrys såklart!
Natt/ dag                        båda
Kram/puss                    hahaha jag kan inte bestämma mig =)
Telefon/ dator              Datorn


inom 24 timmar

har du kramat någon?   aa flera 
Skrattat?                           såklart!!
ätit en glass?                    Jaaaa
Lyssnat på Musik?        Musik är en drog
gråtit?                                För lycklig


HEJ DÅ SAKNA MEEJ!!



pöss och kram gulbanan

/Michelle
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0