Idag

Idag har jag varit med mina kusiner de är 6 och 4 år vi hade picknick i en park, där det fanns en gamal riddarborg de tyckte det var jätte kul. Sen gick vi in i fjärils huset jag tyckte det var kul med dom sprang runt och hade skiit kul. sen åt vi pasta och kyckling. här bjuder jag på en lista


Har du

haft en kompis? (X) har
simmat i havet   (X)
ståt i en kö längre än 2 timmarr (X)
varit vittne till ett brott ()
sovit i vattnet ()
varit olyckligt kär (X)
Dumpat någon (X)
blivit dumpad (X)
Skrattat åt "Tomat skämtet" (X)
andvänt falskt ID ()
Dödat någon ()
Har playahead (X)
Känner en person som varit i Grekland (X)
Blivit rånad ()
pussat någon (X)
kramat någon (X)
ätit en hel ko   ()
ägt ett djur (X)
Haft en lavalampa (X)
köpt något som du inte skulle köpt idag (X)
varit på en handbolls match ()
Dansat på en fest  (X)
Har skickat vidare ett kedje sms  (X)
åkt skidor                (X)
Haft  kul dag idag (X)


Pöss och kram gul banan

/Michelle







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0