Grattis lilla mig!

jag fyller ju år idag.  jag fick pengar och lite sånt. Sen efter skolan så kom LS Daniel och hashe med mig hem heller som vanliga människor kallar dom Hannah och Amanda hahah my type of joke. Mne vi tittade på prippe(min fågel) han är helt j*vla knäpp han typ tror att spegeln är verklig och föröker papa sig med spegeln hahah. Sen åt vi glass på balkongen eller JAG åt mycket dom lite =) men sen så börja dom hälla vatten ner för balkongen undra om det kom på grannes balkong? förlåt i sånt fall =) vi had väl lite små kul amanda did go knäpp fråga henne vad hon gjorde jag vågar inte berätta. Mne sen typ hade vi det lite roligt det blir ingen innebandy idag.Men det blir skiit bra än då.



Pöss love yaaaaaaah

//MIchelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0