Hejsna hoppasn

Jga han inte skriva igår så jag skriver det idag. Jag igår i skolan fick vi våran lärare att gråta.men det var inte meningen men jag tännker faktist inte be om ursäkt för jag gjorde inget. Sen va jag nere på Sumpandagen med Lollo vi åt med päronen sen gick vi vi träffade LInda, Ellis och Sonja så vi gick med dom, Ja vi hade skiit kul tycker jag.  Kastade sånadär smällare. Sen gick Lollo hem =(  men vi fortsatte att vandra runt aa vi hade jätte kul! men sen när jag kom hem upptäckte jag att jag tappat min plånbock fick lite panik eftersom jag hade mycket pengar där. jga sprang tillbacka och försökte hitta den. Men sen såg jag att dne låg där den ska ligga assow vad var dte i det där sockervaddet?
Men nu ska jag till skolan föresten kanske Linda och jag ska till Berlin hoppas det=)

Puss och kram gul banan

// Michelle

p.s Mitzelle atp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0