Fredag/lördag

heej igår var jag på fest hos sonia det va jätte kul. vi flummade och hade det bra kan inte berätta i detaljer sorry. men vi hade tårt tävling  ghettot vs snobbarna vi vann på smaken men de på utseendet. bara för dom fuska XD. men det var jätte kul. Imorrse så vakna jag kl.10 efter ha somnat halv fem? jag tycker fett synd om sophie som var tvungen att gå upp kl.7.
Jag och sonia tittade på hennes presenter medans de andra lagade pannkakor till frukost. Det var gott sen såg vi en skräckis kommer nt ihåg va den hete. Den va inte så läskig men jag lyckades skrämma sonia =)
nu ska jag inte göra något särsklit

puss och kram gulbanan


/Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0