Lördag

heej allihopa lördagen har vart mysig, Har spelat innebndy match vi vann mot hässelby med 0-8 alla va jätte bra!
 sen var jag och shoppa köpte en fjällräven jacka en svart inte den stora utan en annan model. jag har även städat idag *stolt*. Jag glömmde och berätta om går de Linda och lollo kom till mig men jag spelade musik så högt att jag inte hörde det var skit kul vet inte hur mycket jag skrattade igår! Lollo och linda va lite ovanligt tysta tror de planerade att göra nåt elakt?! de kidnappade ju pappas vantar. men det var skit kul vi flummade och å men sen kom jag hem för sent då vart päronen sura men det gick bra  =)



Puss och kram gulbanan

/Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0