torsdag

Jag orkar inte mer nu!! skolan är så himla jobbig! det ända roliga just nu är att träffa alice, helt ärligt det är sjuukt mycket. Vår matte lärare förstog det och hela matten lektionen så pratade vi. jag  känner mig så trött men det är fredag imorgon sen är det bara en vecka kvar till prao =) men hur jag ska klara en vecka till är en fråga. . hade väldigt tur på spanska provet idag jag var en poäng ifrån IG men fick G jag ville ha bättre än G men får väl vara glad.Imorgon åke jag och kmr inte kunna blogga på hela helgen=(

                                                       Jag saknar även mina sötnötar som jag nt har träffat på en vecka!!
                                                             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0