Heej

Hej hej Idag åker jag till landet om en timme jag borde packa nu. Men istället bloggar jag men jag får väl packa lite fort.
jag tänkte göra en sådan där lista 15 saker du inte visste om mig. så här kommer den


15 saker du inte visste om Michelle

1. Jag har ansökt till teve programmet " wild kids" men komm inte med

2. Jag har flygit luftballong och åkt fallskärm efter båt jag älskar energikickar av sånt och en av mina stora drömmar är att hoppa fallskärm

3. Jag har åkt världens snabbaste berg och dalbanna och stått i kö i 4 timmar för at åka en berg och dalbanna

4. Jag hatar att inte ha ett smeknamn

5.  Jag älskar "The simpsons"

6. Jag  har gjort två mål på en innebandy match

7.  Min mamma kallar mig höna sköna och jag hatar det

8.  Jag är rädd för spöken och klarar inte av skärckfilmer.

9.  Jag har gjort en plastikoperation

10.  Alla mina fåglar jag har haft har varit döpta efter ölsorter  några: Pripe (pripps) Tubbe (tuborg) och falcon

11. Jag kan inte säga artist

12.  Jag kan spela golf men har inte green card

13.  Jag har vart på kollo tre gånger

13. Jag ska flytta från sverige när jag blir vuxen

14. Jag  hatar att få mobilräkningen och vet exakt när den kommer

15. Jag älskar att sjunga men jag sjunger skit dåligt.





det var 10 saker ni kanske visste om några men ändå nu måste jag gå och packa

puss och kram

/Michelle

Kommentarer
Postat av: Linda

bby, du har ju visst smeknamn, lollos namn! Lelle, Mille

puss

2008-11-05 @ 14:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0