hata rubriker

 Jag längtar till wedin kommer hemma! då ska jag och Lollo mobba sönder dem :D de kommerf få höra det här hela livet! 6-0 de är seriöst skam!  stackars Lill LInda :( hon kanske vill bli gnagare med mig och Lollo nu? vi behåller ju ändå stockholms stolthet :)  6-0 alltså hhahaha stackarna det är ju nästan så man tycker liite synd om dem.
Men jag älskar dig ändå wedin jag älskar både jenny och LInda men det kommer bli mobbade :(

vem ringer michelle? ringer hon kanske Linda som är i milano och berätta om förlusten eller ringer hon Lollo och berättar för henne att hon lever ett dubbeliv och har en familj i danmark? Ringer hon kanske sonia och säger att
Hon  har vunnit en miljon? eller kanske ringer hon alice och säger att hon inte sulle tagit ett kort när hon pratar i telefon?Ringer hon kanske till sin hemliga pojkvän som hon vill hålla privat från bloggen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0