Jag ska förklara

jag ska förklara allt det där Linda kanske förrvirar er ;) Det går inte och gemföra dem,de är inte det jag vill
Vill ara berätta att jag älskar dem jätte mycket båda två!
                                                           
                                                                
Det här är LInda táxen vi har känt varandra sen juni 08, det sa bara klick direkt tycker jag, jag har nog aldrig fått nån person at betyda så mycket på den korta tiden! vi träffas väl inte såå ofta me jag har iaf väldigt kul med dig och jag HOPPAS jag får ha dig är resten av mitt liv!


                                                                       Min profilbild
det här är Linda wedin, Vi har kännt varandra i CA 5 år och har spelat i samma innebandy lag, Vi har väl aldrig kommit riktigt ära varandra förrns nu.. vi smsar 24/7 och har alltid kul och nu 16-23 maj blir det ff till berlin! hon har även en blogg
www.allagillardif.blogg.se i hate the name!
                                                                                                                   

Kommentarer
Postat av: Linda

Vi kommer ha sjukt kul bby <333

2009-04-05 @ 18:23:44
URL: http://allagillardif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0