Misslyckas

Hej alla söta blogg läsare! som ni kanske redan vet så är jag den typen av personen som verkligen misslyckats med allt de gör.  Hur? det har jag ingen anning om..
Idag så hade jag ju omprov på fysiken jag klarade det jag är sjukt stolt över det!  Senare på eftermiddagen var det tränning med råsunda, Det gick ganska bra faktist jag gillar tempot. Men jag ska provträna med marieberg innan jag bestämmer mig. Hittils låter ju allt bra.. Men ni kan ju gissa vem som trillade och välte hela sargen? om jag säger att honbörjar på M och slutar på ichelle? då borde ju alla veta:) Nu hhar jag faktist försökt göra min matte läxa.. det gick sådär. Nån vill säkert hjälpa mig :)

                                       Veckans planer
Torsdag: Fotbolls match aik-malmö
Fredag ska jag träffa "h
emlig"  och det ska bli trevligt, sen ska jag väl träffa andra roliga människor
Lördag: konfa grejj  antagligen shopping
Söndag:  inga planer tror jag.

Kommentarer
Postat av: Michelle

Hejsan, jag heter också Michelle och är också 14 år, haha. Heter du något mer än Michelle? :)

2009-04-17 @ 16:11:14
URL: http://michellepettersson.blogg.se/
Postat av: Michelle

guud var läskigt heter exakt samma sak som dej heter samma efternamn som dig också ;)

2009-04-17 @ 21:44:33
URL: http://mitzelle.blogg.se/
Postat av: Michelle

Heeeeeeeeeeej, jag heter oxå Michelle! Gud vad många Michellare(?) , ska vi starta en Michelle-grupp? ;D

2009-04-17 @ 21:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0