snart så

snart ska jag iväg dagen har vart tråkig men skön bara vart hemma och mysigt! snart så jag jag dra till ursvik iaf och träffa lite roligt folk det är inte säkert vilka som ska med än men det blir iaf sonia,linda och jag. Imorgon drar jag till Landet med Lollo det ska bli kul faktist. Jag brukar ju hata att åka till landet men nu ser jag fram emot det.. Känns skönt att koppla bort allt inklusive bloggen jag kommer alltså inte kunna blogga på hela helgen har tyvärr inte tillgång till en dator så får blogga extra mycket nu innan ;)
jag kan lägga in ett till youtube klipp som jag inte kan sluta skratta åt ,;)
                                                               

Kommentarer
Postat av: Alice

mucka inte mot oss djurgårdare ! ;)

2009-04-09 @ 15:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0