Söndag

sorry att det inte vart ett till blogginlägg igår .( men kom hem för sent så jag orkade helt enkerlt inte. så jag la mig in sängen och tittade på "pretty woman" jag tycker den är mysig. Lollo kom alltså till mig. Vi var både lite halvt tömda på energi. Så vi gick till bussstationen och  tog bussen som kom först, gick av vid Odenplan och åkte vidare till stan.. och bara pratade kände att jag verkligen behövde prata om seriösa saker..
Men vi planerade även mitt  femton års party det kommer bli sjuukt kul. Idag så var jag och Linnea i kyrkan först sen så mötte vi Lollo och äkte till barkaby hittade världens snyggaste skor men köpte dem inte :(  Vi gick till IKEA flummade runt och träffade sonia.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0