diss och hiss ;)

                                  
1. jenny jag gillar jenny hon ville att jag skulle skriva det så hon fick komma på min hiss lista ;)
2
.david guetta  gör den bästa party musiken enligt mig..loove his music!!
3.vilda utekvällar  kan ofta vara like kul som vilda fester (michelle loves to party u know)
4.skvaller bloggar mohahah nbitchie tycker jag är bäst ;)

ne tack till!

1.kalmar sääääämst dom suger,spelar fult ni säger säkert samma sak om gnaget men tål inte kalmar ff ;)
2.ändra menning när folk säger en sak och när nån inte håller med så ändrar man sig stå upp för er själva! 
3.amandavardet.blogg.se visst hon är säkert jätte snäll men jag tål inte hennes blogg;)

                   

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar nummer 1!!! haha <3

2009-08-23 @ 00:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0