2009 helt f*cking underbart fortsättning :)

vet inte om ni orkade läsa den första delen hela men det är lite jag tycker det här e kul och skriva skiter i om ni är intresserade ;) nej skoja bara :) men det är skönt och skriva av sig även om det vart lite längre än jag tänkt så njut puss!

juni
började sämst min mobil gick sönder (kan vatr i slutet av maj) men iaf skolan var snart slut så jag överlevde ;) jag wedin och hemlig var i stan och fira studenten ;) haha jag fick en student mössa :D eller wedin fick men hon tyckte den stank för mkt öl  så jag fick den :) jag hade en riktigt rolig! skolavslutning med alice.. vi flummade så vi spyde typ :P var i göteborg och såg acdc på ullevi med lollo grymt kul! vi var även på liseberg där jag vann en stor chockladkaka jippi :) var mkt på landet men bla kusinerna och passade alexandra mkt..hade en liten dålig period i slutet av juni men annars var det toppen :)

michelle och alice damn!                              lollo michelle i göteborg :)

juli

spenderades massa med alice! mkt bad och sol och allsång på skansken! desutom var jeg på hennes land vilket var skit kul..synd att det bara var över helgen för det var verkligen skit kul! träffa torgny första gången haha ;) var på aik-ifk göteborg då aik vann såklart ;) med alexandra och madde och drog efter det ner till helsingborg med dom och hade en kul vecka med danmark,och helsingborg :)


agusti

lady gaga på grönan med vendelah,lollo och alice var sjukt najs :) sen var det göteborg igen och se madonna med familjen :) sen var vi på ullared också haha köpa sönder ;) nea var på landet vilket också var sjukt kul :) var med på rapport med söta sonia och sa att jag blivit kallad tönt -.- jag och alice hade en speciel kväll på grönan vad som hände den kvällen är ganska hemligt hahah ;)massa fotboll såklart :)



september
nu börjar det bli jobbigt att kolla igenom för i höst har jag vart grym på att uppdatera ;)
men i spetember börja alice byxor brinna panik!massa skolan. återsamlings läger med konfan  var kul :) efter lägret vart jag förkyld för att jag hade badat :/  hade mys dag i neas pool med älsklingarna :) skrev 500 inlägg och hade sjuk kul levde verkligen livet! saker man inte ska säga men det var även top notch... började gå dåligt i skolan igen...



oktober

skolan var helt för j*vlig gick ganska dåligt och var så mkt!  desutom fick jag massa rykten om att jag och wedin bråkade vilket vi inte gjorde! hänge i stan som vanlitg jag och alice var inne i en stor taco bar period hehe..aik fortsate spela sjukt bra fotboll och forsatte vägen mot sm-guld! men som sagt umgicks mest med alice och vi körde väldigt roliga ute kvällar! gick väldigt mkt vilse :/ svetlana och olga bakade pizza med anastasia ;) då vi släpte fram våra ryska personligheter!


massa bilder togs i oktober checka arkivet!

ni får den sista delen närmare nyår! men michelle älskar  2009! och än är det inte slut!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0