2009 helt underbart

tänkte att jag ska sammanfatta 2009 kommer bli ganska mycket läsning men det känns som ett måste.2009 har vart massvis med lycka och massviss med oro.men har vart ett riktigt bra år då mycket har hänt.2010 känner jag på mig kommer bli hm..suveränt?! jag längtar har massa planer och det känns som jag vill börja uppleva nya drömmar och glöma bort gammla problem.varning lång men ganska intressant läsning :) ni får de andra delarna närmare nyår första delen  är idag för det är julaftion imorron så det är en julklapp typ ;)

januari
nyåret var kul även fast det firades på landet så vart det lyckat.när jag började i skolan var jag fortfarane skoltrött men kämpade på helt ok..bloggen låg lite i bakrunden. januari handlade annars om fest och utekvällar,gjorde väl liite dumma grejer om man säger så...´gick efter att ha kul hela tiden och skolan kom i andra hand.
 
så här såg jag ut i januari haha lite pisanmt :P


februari
för er som inte kmr ihåg så hade jag lössen på bloggen ganska mycket i februari..och jag hängde i stan varje lördag och söndag varje helg,gjorde mkt som jag inte borde hade ingen riktigt fungerade hjärna tänkte i efterhand på vad jag gjort b.l.a så failade jag på fysiken mitt första ig haha minnen ..åkte fruktansvärt mycket skidor bl.a skid resan med skolan..fortsatte konfermationen i februari var vi uppe i kyrktornet vilket var en stor annurlunda upplevelse ;) men annars tyckte jag att livet var helt f*cking underbart i februari :)umgicks faktist inte med nea än :O



mars

var en riktig rolig månad :) forutom att jag tydligen hade en del utegångsförbud :/ det kmr jag inte ihåg men det har jag skrivit i bloggen ;) jag fick mitt allra första mvg nånsin i mars :) svenska ;) dom kvällarna jag fick gå ut hade jag alltid kul :) en kväll som jag älskade var  min wedin och lollos i kista och sedan i stora ursvik den kvällen är en av de roligaste i år hihi svårt att förklara men jag var den ändå som ha men t-banan (det kanske säger nåt linda?) där misslyckades linda även med att starta grillen ;) det var fortafarnde snö i mars så det vart lite snöbollskrig ;) min mormor fyllde även 70 år vilket var en riktigt rolig släktmiddag :) och linda fyllde 15 och lollo hällde en hel påse mjöl över henne som jag köpt hihi (a)


så gick jag runt i mars söndriga jeans med konstigt formade hål :P

april
var en fruktansvärt händelsrik månad ;) fotbollen började igen aik spelade första matchen mot halmsatd aik vann :) umgicks mycket med,taxen,wedin och sonia vi shoppade mycket inne i stan var med nån av dom nästan varje helg i stan haha,jag gjorde mitt första videoinlägg i bloggen det kan ni se i arkivet ;) det var väldigt flum och väldigt öh? det gjorde jag såklart med alice ;) provtränade med marieberg i april  men som de flesta vet vart det råsunda ;) den 24 för att vara exakt så var det emo/goth party vilket var väldigt kul och väldigt  flumm..såg väldigt hemsk ut.dagen efter sat jag och alice i "akvariet" på djurgården i flera timmar,haha mys.skolan gick bra :)          

så "händer" i helgen bilden kmr faktist från emo partyt ;)

så här såg jag annars ut i april ofta leggins linne tjocktröja och min beyond retro jacka som var ny inköpt ;)
mina tras skor var älskade då också hahah..

maj
omg en av de bästa månaderna i år haha..men maj var så älskat..
vi kan väl börja med valborg som var lite speciellt.hehe det var sjukt kul men det var inte fest utan spenderades på landet men lyckat ;) jag bråkade även med en kompis men jag sket ganska mkt i det ;) fanny var på sin första aik match haha..sen var det ju såklart berlin hade inte glömt det ;) hade kunnat skriva 3 sidor om det men säger bara att det var en underbar resa med underbara människor som bestod av :historia,cookie jar och flumm enkelt sagt ;) sen var det ju min fjortis "fest" som var lite speciel den med sista dagen man får vara fjortis ska man väl njuta ;) konfermation i kyrkan också som  gick bra och fick min blogg dator i födelsedags present love :)


nästa del kommer senare :) det här inlägget blir för långt annars haha men det blir lite emellan sen kommer juni,juli,agusti. och efter det september oktober november och december puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0