home bitches :)

hemma från kyrkan där jag träffade trevlig folk och hjölpte små barn att pyssla då med att göra lycktor..alla som känner mig vet att jag inte har tålamodet till att pyssla så det gick väl sådär ;) av snälla sandra fick jag iaf ett ljus och av snäll leon och erica fick jag snöbollar gjorde av det ljusmatrial :)

efter en mysig eftermiddag i kyrkan skulle alla dra hem wedin hade bråttom så hon sprang,sandra gick liite tidigare.så jag och erica och leon hade ett snöbollskrig vart mulad 3 ggr stackars mig :/ men som hämnd hämnades jag och mulade erica mohahah :) men om jag hade tagit några bilder hade dpm vart borta nu mobilen är helt död och dygnsur :(

men kul eftermiddag än då :)
                                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0