jag säger bara...

barnvakt idag övertrött...mått illa försök till att vara rolig för alexandra 5 år..lyckades hyfsat sov på t-banan åkte in till stan med henne åt på donken köpte godis och så..lätt att få små barn lyckliga..vill ocksp bli lycklig av en klubba och  en leksak i en happy meal..drog iaf hem med henne sen.fick riktigt bra betalt och drog ut för att göra av med pengarna men märkte hur dåligt jag måde illa hubudvärk m.m så kom knappt ut genm dörren..öh? inget mer roligt hände sen.förutom att jennys kompis skrämmde skiten ur mig..hehe.NU ska jag ta en promenad och prata i telefon!

imorgon är jag barnvakt åt andra barn och så går jag luciatåg på ica maxi solna ;) bloggar when I´m back from my promenad :)
                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0