jag vart nästan klart med allt :)

aa han faktist med det mesta allt förutom det där marsipan figurerna ocg ett samtal han jag inte med men det var bra :) han iaf ta hand lite om mig själv nu ska jag inte påstå det här men jag gör det ändå :) jag tänker ofta på andra och väldigt sälan på mig själv även fast jag kan vara lite ego ibland så är det alltid nån annan jag tänker på i första hand så..jag behöver skämma bort mig själv lite :)
imorron drara jag till dalarna! (landet) alla dalmasar som läser min blogg (Ganska många tydligen) hälsa om ni ser mig :) men uppdateringen kommer garanterat bli sämre i dalarna de dagar jag har interner ska jag blogga skiten av mig! men ni får minst ett inlägg till innan jag åker :)



vi har kul med webben :) love u guys visste ni att vi har startat en blogg tsm :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0