nyår!

nu sitter jag faktist och tar det lungt lyssnar lite på musik och njuter av sista stunden av 00-talet ;)
vaknde ganska tidigt för jag och lollo hade massa att fixa till nyår :) en massa var att handla raketer och mat ;) ikväll blir det nyår med lollo och hennes familj och min familj alltså..det är iaf vad jag tror..men vi bor ju så nära varandra på landet så kanske vi är hos mig  och resten hos dom eller så kanske vi knarkar wii hela kvällen allihopa..don´t know!
men nu måste jag fixa mig en massa! ska sminka mig..och fixa håret :)

vet inte vilken tunika jag ska ha anntingen en svart eller en ganska svår matchad rosa så har lite att fundera på :/ men iaf ni vet att jag glömde kamera sladden hemma :/ men kommer hem ganska snart och då får ni massa bilder ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0