prao :)

var i lilla alby kl.8 hjälpte till eller mest sat på en stol hela dagen prata med min gammla fröken faila stort på ett engelska test som dom gjorde i 5an XD hahah men jag trode inte att jag skulle göra den först ;) men imorron börjar jag 10 najs :)sen ska jag till skola min riktiga skola och lämna mitt träslöjds projekt  om jag nu blir klar -.- sen blir det shopping :)
                                   

 
                                                     dagens outiftt
:)
                                          tröja från nån affär i skåne mys mys :)      
                                                     mys jeans från bikbok :)                          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0