speending money

jag har gjort av med för mkt pengar idag men inte på mig! omg seriöst mina julklappar har blivit så fruktansvärt dyra och jag har en kvar..men skit samma jag e snäll :) idag var jag annars fört i kista med lollo och köpte alla julklappar mys mys passade på att fika också :) sen drog jag in till stan och mötte min söta taxen som jag inte möt på skit länge (linda taxen)  vi fikade inne i  stan och sen drog vi på bio och såg new moon damn va edward e snygg :) men iaf sen flummade vi vidare så jag har verkligen saknat henne :)

min och lollos fika min var smoothien såklart :)

söta taxen :) bilden e suddig för jag asgarvade sorry :/

Kommentarer
Postat av: taxeen

Har saknat dig oxå, massa! o du är sötast<3

2009-12-22 @ 00:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0