har liite tråkigt (aa)

heej har liiite tråkigt så nu ska jag vara helt ärlig :D

Lovar du att vara helt ärlig:  aa
Låt just nu:  where d you go
beroende av: socker ;)
Vem behöver du just nu:
  Linda t och sonia
är du singel: mm
vad tror folk om dig: ojj typ att jag e osmart och har väldiigt bra betyg
stämmer det:   nja vet inte
vad säger du för att imponera på någon: Jag försöker inte imponera på någon
hur imponerar man på dig: man e självsäker
Brukar du skratta för dig själv: aa ;)
vad står det i ditt senaste inkomna sms:
är du pågåg?
vilken är din favorit målning?:     en som min kusin ritade när han var liten ;)
vart bor du: sumpan
trivs du där: jao
äger du converse: näe
vad har du för telefonoperatör:  comviq
är du allergisk mot något: jätte starka parfymer
nästa mål i ditt liv:  få bra betyg :D
hur svarar du i mobilen: hallå/hej dt är Michelle
vem ringde du senast: Lollo
vad sa du till personen: ska vi träffas`?
antal timmar sömn inatt: 6-7
sov du ensam:
nepp
tycker du om din pappa: oftast
brukar du koma i tid: aa :)
När mår du bra: när jag är med vänner
När blev du fotade senast: ojj idag tror jag men e inte säker
vanligaste färgen på dina kläder: blå,rosa eller grå tror jag.
vad tycker du om dina fötter: hatar dem!
är du smart: 89 IQ
är du aktiv i skolan: gör mitt bästa
vem vilka sanknar du just nu: har sagt dt hundra gånger men Linda t och sonia :D
favorti dryck på morgonen: oboy ;)
rakar du benen: japp
när brukar du gå och lägga dig: när jag e trött :D
är du blyg: oftast inte men ibland
mail/brev:brev
tror du på kärlek vid första ögonkastet?: nej faktist inte
har du spytt offentligt?: kommer inte ihåg....
andvänder di stjärnor eller kajal?:  stjärnor? jag andvänder inte kajal och inte stjärnor :P
är du nöjd med ditt liv:  oftast
är du bortskämd: ja ganska
gillar du dina vänner:näe älskar dem
äter du: oftast


kiss

/Michelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0