Helgen är slut =(

jag vet designen inte ser mycket bättre ut men jag har verkligen inte tid!  Jag var ju ledig i fredags då åkte jag till Lollos och Lindas skola de hade so så jag satt och väntade utanför efter som jag verkligen inte hade lust me att sitta på en tråkig lektion så Linda wedin som går i parallel klassen kom och pratade med mig en stund till deras lektion också började  då gick jag och köpte choklad för att va lite snäll mot alla (a) alla fick så klart smaka=)
Sedan hade de gympa då tyckte jag att vi kunde putta in Lollo i dushen för att skoja lite med henne det slutade med att jag stog där blöt =( men det var lite små kul. hela helgen har jag vart på landet med Lollo eftersom förra helgen inte vart så lyckad..det hände ju lite saker som inte borde hänt. Men nu ska jag äa chockladpudding mumus =)

puss

/Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0