hola hola

Ja, Michelle är bortrest någostans och åker skidor så jag ska skriva ett inlägg ifrån henne. Jag vet ju inte riktigt vad hon gjort men jag vet att det var Lollo som stoppade liften när michelle satt där och vänta. Jag kände det bara på mej. Men ja, michelle har stora blåmärken överallt eftersom hon inte är den bästa på att åka skidor eller vad hon nu gör:D Hon säger att hon blivit solbränd på kinderna så hon är nog inte så snygg just nu. Blått (från blåmärkena) och rött passar inte så bra ihop tycker jag, men ni har ju förstås en egen åsikt om ni kan komentera här. Då blir hon säkert glad över att ni bryr sig. På söndag ska jag följa med henne till Stan då hon ska dricka latte, suck! men det är ju något man blir beroende av eller? Michelle är ledsen att hon inte kunnat skriva på länge eftersom hennes dator har pajat men hon lovar att ta igen och skriva 10 inlägg om dagen i en månad!!! jag sa att hon inte skulle lova för mycket men hon är som hon e. Alltså hemskt ledsen!!! Okej jag ska dra ut en sväng nu men hälsa michelle att jag varit här..

// wedin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0