skidresa imorgon :D

DuMåndagar..Vad ska man säga en hel vecka kvar till helg.. Men den här veckan går nog fort :) dagen började med att jag och alice skulle på kören men vi lyckades inte ta oss upp för den ishalla backen Jag trillade och blev alldeles blöt och frös änu mer bra... sen hade vi spanska prov det gick faktist ganska bra =9 tror väl det inte är ett mvg men ett G borde jag få i alla fall.Imorgon är det skidresa jippi det ska verkligen bli skiit kul

Lista
spelas mest på din mobil?:
  just nu Mrs.officer med Lil wayne och bobby valentino
mest andvända klädesplagget?: ojj tror det är min blåa jeans ;)
Person du får mest sms från?:   Linda wedin tror jag
Godis du äter oftast?: Jag äter nog mest glass eller sura saker ;)
Person du pratar mest med:  Måste va Alice
Sak du inte klarar dig utan?: Mobilen!
stog i ditt senaste sms: hahaha :P    från Alice
person du saknar mest nu?: Linda taxen och sonia
Önskar du dig i födelsedagspresent?: Pengar e alltid bra att ha ;)

Puss /Michelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0