bara för att ni är såå j*vla söta!

japp jag tycker att ni är det :) jag och alice drog ju till skansen idag på allsång :9 det var mysigt satt allra längst fram..vi laddade upp med mat och godis och började dagen lungt med att lyssna på musik..men tröttnade fort och drog till lillskansen hade mysigt..sen när det var dags för live sändining hade ju mitt smink hunnit runnit bort hade en ful poncho på mig hemskt.. men vi var sjukt laddade och hade såklart gjort en skylt där det stog "rolandz" på jag äälskar ju både robert och björn gustavsson..men men sen var det dags för john me och vi hade plockat blommor och kastade upp dom på scenen men j*vla dissare han e inte äns en blick på oss... men nu ska jag mysa och sen sova..men ni får se massa bilder morgon!!
                                                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0