Dagens nyhet

                                                   
 japp tänkte att det var lite roligt att skriva lite ur mejl jag får..det kommer vara lite frågor jag kommre svara på också men inte riktigt "svar på tal" ;)

jag fick ett mejl av en person som ville vara anonym som skriver så här:

Hej mitzelle! jag måste bara säga att din blogg är rolig att läsa den är bra och är lite unik..men jag har hört av en anonym källa att du gillar michael jackson? är det bara för han avled? det vore sjukt konstigt..svara gärna på det på svar på tal. hoppas du blir en stor blogg och satsar mer på bloggningen tihih.ha det bra!

det här tyckte jag var gulligt jag har såklart mejlat tillbackat tackat och frågat om jag fick publicera det ;) det är roligt att ha lite fanns jag hoppas såklart också att min blogg blir riktigt stor men..jag tror inte jag är redo att lägga ner så mycket tid som det behövs men jag ska försöka göra så den blir större ;)
angående michael jackson..jag har lyssnat på honom lite innan han dog..ganska lite men flera av mina vänner älskar honom så det har ju blivit en del lyssnande med dom..
mina favolåtar med honom är:
smooth criminal,billie jean,beat it,black or white och thriller ;)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0