dra ut? stanna hemma?

Japp nu sitter jag och verkligen tänker några skulle dra ut nämner inte deras namn i bloggen för att jag tror att deras föräldrar läser min blogg och dom vill inte att deras barn ska umgås med mig? låt era barn välja själva..de är ändå snart vuxna och att jag skulle förstöra för dom..verkligen inte sant.men jag vet inte om jag pallar är helt slut efter ha lekt med alexandra..vi har sprungit runt som galningar och ritat på gatan..Sveriges bästa barnvakt? men jag får se hur det blir om jag drar ut eller inte blir kanske ett till inlägg ikväll om ni har tur
PUSS!
                                                              
                                                             från skansen med min bästa syster alice :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0