God morgon gullungar!

är jag inte upp ganska tidigt? :9 jag trode aldrig att jag skulle somna igår...men tydligen gjorde jag det :)
igår satt jag en låång stund på balkongen och sskick massa sms och hade några långa telefonsamtal..sen tittade jag på danska paradis hotel tihi(a) jag tror att jag satt på balkongen tills kl.3 haha..men idag är jag ledig och ska dra och bada med alice ska mötta henne runt 3 :) sen ska vi öpa lite godis och så innan vi åker och ligger på stranden resten av dagen :) japp det komemr bli en härlig dag det känner jag på mig :D
men sen måste jag passa på att blogga för i helgen blir det ingen bloggning..tror jag inte för drar till alice land :D
PUSS!

                                                                
                                         lollo och jag på liseberg allt mitt smink har runit bort ble vsåå j*vla blöt ;)




Kommentarer
Postat av: allanbrallan

åååååååååh, jag älskar colorado!

2009-07-02 @ 12:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0