God morgon

har precis tagit ett långt skönt bad sminkat mig och fixat håret ska äta frukost och sedan ut och hitta en födelsedagspresent till min pappa..vad fan ska man köpa svårt..men jag hittar nog nåt ;) jag hittade inget att ha på mig heller..alla mina kläder har typ försvunit.jag får shoppa lite nya :) men nu ska jga äta frukost
PUSS!
                                    
                                dagens outfitt
                                  shorts gina föra året..
                                    v-ringad tröja present
                                     rosa midjeskörp present
                                  och ett halsband som jag fick av alice ;)                      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0