God natt älsklingar

jag ska sova nu..känner mig trött och har ont i ryggen stackars mig :( men jag ville bara slänga in ett svar på tal ocskå tihih ..

                                                         ¨
 hej mitzelle! gillar verkligen din blogg..men min fårga hur fick du egentligen namnet mitzelle är du döpt till det eller är det bara ett fjortisnamn? p.s har väntat typ 2 veckor svara på min fråga! 
/evy

hej kul att du gillar min blogg ska försöka svara oftare men det är inte så kul att barar slänga in svar på tal..men den här frågan var väldigt vanlig så.. nej jag heter Michelle..och det är inte vara ett "fjortisnamn" utan min mormor trode jag stavades så..jag tycket det var gulligt..så för 2 år sen så hete jag det på playahead så då vart det att jag döpte min blogg till det också..tihih så tack mormor ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0