svar på tal gullunge

                                      
                      jag slänger in ett svar på tal ;)

umgås du inte med wedin längre har ni bråkat? stör du dig inte på att alla kallar dig fjortis?
/anonyma S

haha nej jag bråkar INTE med wedin..hon e på språkresa..jag är lite besviken på att hon inte har hört av sig..men vad jag har hört så mår min sötnöt bra :) och jag vet inte när hon kommer hem har glömt när hon åkte :S sorry gumman.
jo såklart jag gör det personligen tycker jag att jag är 0% fjortis jag har ingen anning i vad folk fått det ifrån att jag skulle vara fjortis..men álla får väl tro va det vill dte som verkligen känner mig vet att jag inte är fjortis..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0