asså jag är fett duktig!

på att uppdatera så här mitt i sommaren? :D jag borde vara ute hela tiden! men så fort ma är ute hittar man någon man känner med en liten dator då uppdaterar man ;) fast statistiken sjunker..ingen vill ju vara inne och titta på datorn nu ;)
Iaf nu tror jag att jag ska sätta mig på balkongen och mysa..ringa några låååånga telefon samtal oxså var min plan ;)
fast vad har hänt med mig har jag blivitlugnare? :O
hahah nej det tror jag inte har nog bestämmt mig för att följa med några ganska nära vänner..på en party resa till skåne  5 dar..jag får åka! men jag vet inte till 100% efter¨som jag missar några andra mysiga hemliga grejer ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0